7-9-2010 @ 木棉花工作坊巿集







繼上一次參加手作巿集後,今次是我第二次再試.
因為突如其來的大病,令我生活改變了.
我身體還未好,full time job 就未能handle.
但也要面對生活.(現實ma~hehe)
我終於試下做手作.我真係好like art ga.
So try try~^^Everything Also
need to try ma~
今天去木棉花工作坊巿集 (即是貓地攤.)
今日重遇阿cat.我2003年第一次做作品,阿cat就比了
機會我寄賣.闊別幾年,今日再重遇.感覺好溫暖.
她聽到我得了cancer後,她也眼紅紅.
我就係因為身邊有很多溫暖,更令我keep going~
Really Thank All^^
下一次,希望見到你們Ar~
P.S. 前幾日收到一個係workshop識的朋友電話.
I want to say:"I feel so warm."^^
Thank~

留言

熱門文章